10:15 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خرید و فروش مسکن

راه حل کاهش قیمت مسکن
پایگاه خبری راد: درحالی که تعویق خرید به عنوان یکی از راهکارهای مسؤولان دولتی و نمایندگان مجلس برای شکستن قیمت مسکن ابراز شده، کارشناسان می‌گویند که رشد قیمت مسکن از متغیرهای کلان نشأت گرفته و نخریدن، راه حل کاهش قیمت‌ها نیست. آنان معتقدند تقویت عرضه و تقاضا باید به طور همزمان دنبال شود.
وام مسکن همچنان کم‌تقاضا ماند
پایگاه خبری راد: رشد قیمت‌های مسکن از سال گذشته سبب شده رکود در این بازار ادامه‌دار شود و نتیجه این رکود در قیمت اوراق تسهیلات مسکن هم قابل مشاهده است، چراکه در این مدت تقاضا برای خرید این اوراق نیز کاهش یافته است.
بازار مسکن به خواب رفت
پایگاه خبری راد: معاملات بازار مسکن شهر تهران در اردیبهشت ماه با کاهش ۴۰ درصدی، به پایین‌ترین روند افت در سه ماه اخیر رسید و بنا به گفته دفاتر املاک، قیمت‌ها از دو هفته قبل ثابت شده است.
آمار به‌روز بازار مسکن/ کاهش ۳۷ درصدی معاملات
پایگاه خبری راد: خرید و فروش مسکن در ۲۱ روز ابتدای اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ بالغ بر ۳۷ درصد در تهران کاهش داشته اما در کل کشور یک درصد افزایش نشان می‌دهد؛ رئیس اتحادیه مشاوران املاک علت کسادی بازار مسکن پایتخت را اعلام قیمت‌های نامتعارف از طرف بعضی فروشندگان می‌داند.
عدم حذف قیمت «خودرو» و «مسکن» از برخی سایت‌ها و واکنش پلیس
پایگاه خبری راد: حدود یک هفته پیش بود که با هدف آنچه که کنترل قیمت‌ها در بازار مسکن و خودرو خوانده شد، مقرر شد تا قیمت‌ها از سایت‌های آگهی دهنده حذف و اطلاع از آن منوط به تماس تلفنی شود؛ تصمیمی که البته از سوی بسیاری از سایت‌های آگهی دهنده رعایت نشده است.
ثبات قیمت مسکن در سال جاری
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: شواهد و قرائن بر اساس چرخه‌های رونق و رکود نشان می‌دهد که هم‌اکنون قیمت مسکن به ثبات رسیده و تا زمانی که قدرت خرید متقاضیان بالا نرود، شاهد جهش قیمت نخواهیم بود.
مقاومت خنثی فروشندگان در بازار مسکن
پایگاه خبری راد: در شرایطی که محاسبات نشان می دهد بازار مسکن در بازه میان مدت همتراز با دو بازار رقیب دچار رشد قیمت شده، فروشندگان مسکن در روزهای اخیر تحت تاثیر برخی سایتهای اینترنتی، قدرت تصمیم گیری خود را برای تخفیف رونق بخش از دست داده اند.
بازار مسکن به کدام سو می‌رود؟
پایگاه خبری راد: فاصله شدید بین قیمت مسکن با قدرت خرید متقاضیان مصرفی باعث شده تا این بازار ظرفیت خود را برای رشد قیمت از دست بدهد.
بازار مسکن به کدام سو می‌رود؟
پایگاه خبری راد: فاصله شدید بین قیمت مسکن با قدرت خرید متقاضیان مصرفی باعث شده تا این بازار ظرفیت خود را برای رشد قیمت از دست بدهد.
دبه مالکان در بازار مسکن+ قیمت
پایگاه خبری راد: در روزهای ابتدایی اسفندماه ۱۳۹۷ بازار مسکن تحت تأثیر نبود تصویر واضح از تحولات سیاسی و اقتصادی با احتیاط و در مواقعی «دبه» فروشندگان همراه شده است.
خواب عیدانه بازار مسکن
پایگاه خبری راد: معاملات مسکن در چند روز ابتدای اسفندماه تغییر چندانی نسبت به بهمن نداشته و برخی خریداران مصرفی، تحت تأثیر رشد قیمت، عدم قطعیت و انتظار برای ثبات یا حتی کاهش قیمت‌ها، معاملات خود را به تعویق انداخته‌اند.
عرضه مسکن توسط سازندگان با تخفیف ۸ تا ۱۰ درصد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان اینکه قیمت مسکن در سال آینده به ثبات می‌رسد گفت: در نمایشگاه املاک و مستغلات که در روزهای آینده برگزار می‌شود سازندگان، واحدهای خود را با تخفیفات ۸ تا ۱۰ درصد عرضه می‌کنند.
معاملات مسکن به یک سوم سال 96 رسید
پایگاه خبری راد: انتظار می‌رود شرکت‌های انرژی منطقه خلیج فارس در سال ۲۰۱۹ به منظور تامین مالی طرحهای توسعه استقراض بیشتری داشته باشند.
 از بازار مسکن در زمستان چه خبر؟!
پایگاه خبری راد: چهار سیگنال از معاملات مسکن شهر تهران در آذرماه ۱۳۹۷ حاکی از آن است که این بازار در مسیر رکود غیرتورمی قرار گرفته و احتمالا تا انتهای سال به ثبات قیمت می رسد.
قیمت املاک به بالاترین حد خود طی ۲۲ سال اخیر رسیده است!
پایگاه خبری راد: نشانگرهای بازار مسکن شهر تهران حاکی از آن است که این بازار پس از آنکه ظرفیت خود را از دست داده در مسیر ثبات قیمت قرار گرفته و مالکانی که بدون وجود مشتری، نرخ‌های پیشنهادی را بالا می‌برند صرفا به دنبال افزایش اسمی قیمت برای هماهنگی با انتظارات تورمی هستند.